'Spek de kas' actie van start bij de Jumbo! (Spaar mee voor Sportclub Rijssen)

Gepubliceerd op: dinsdag 5 november 2019
Vanaf maandag 21 oktober 2019 t/m zaterdag 7 december 2019 hebben de Rijssense Jumbo’s een mooie actie genaamd: Spek de kas van je vereniging! Er wordt minimaal € 15000 beschikbaar gesteld en dit wordt verdeeld onder 25 Rijssense verenigingen.

Ook Sportclub Rijssen doet mee met deze actie!

Bij iedere 10 euro aan boodschappen krijgen de klanten een voucher met een waarde van 10 cent. Deze vouchers kunnen de klanten zelf toewijzen aan een vereniging naar keuze via een scanzuil in de winkel. Maar er staat ook een verzamelbus met het logo van Sportclub in de winkel waar de vouchers in kunnen worden gestopt. En ook in de kantine van Sportclub staat een verzamelbox. Genoeg manieren dus om vouchers aan onze club toe te kennen.

Spaar de komende periode dus de vouchers voor Sportclub! Deel de actie op Social Media en geef het ook door aan de rest van de familie/vrienden/kennissen zodat we straks een leuk bedrag tegemoet kunnen zien.

Iedere deelnemende vereniging dient zich ook fysiek te laten zien bij de Jumbo’s. Voor Sportclub is zaterdag 9 november van 18.00-21.00 bij Jumbo Veeneslagen. En op zaterdag 7 december van 13.00-18.00 bij de Jumbo aan de Boomkamp. Op deze momenten kunnen we onze vereniging promoten. Tevens krijgen we de mogelijkheid om ter plekke activiteiten te doen met klanten. Alles natuurlijk met de bedoeling om extra vouchers te scoren! Zaterdag 7/12 is tevens de afsluitende dag en dan zijn er dubbele punten te verdienen. Hoe actiever we zijn, dus te meer er te verdienen valt!

Doe mee en steun onze club van zaterdag 21-10 t/m 7-12!

- Wijs de vouchers toe aan Sportclub via de scanzuil;

- Stop de vouchers bij de Jumbo in de verzamelbox met het logo van Sportclub;

- Neem de vouchers mee naar Sportclub en stop ze daar in de verzamelbox.