Oliebollentoernooi 2023

Gepubliceerd op: dinsdag 19 december 2023
Op zaterdag 30 december 2023 zal vanaf 13:00 uur het Oliebollentoernooi (4-tegen-4) worden gehouden bij Sportclub Rijssen.

Het is traditioneel de afsluiting van het jaar, met een voetbal toernooi in een aantal poules. Dit jaar al weer voor de 25e keer. Het succes zit niet alleen in het voetbal maar vooral ook in de gezelligheid na afloop. Er wordt natuurlijk aan de inwendige mens gedacht met een oliebol en de geweldige snert van slagerij Huiskes (vanwege pensionering van Hans waarschijnlijk voor de laatste keer). Er is ook weer een grandioze verloting, waarbij prachtige prijzen zijn te winnen.

Het gezellige samenzijn in het clubhuis wordt weer een waar muziek spektakel, met de vele meezingers, waarbij de “eigen artiesten” zich niet onbetuigd zullen laten. Het toernooi is er voor de eigen leden maar is zeker ook bedoeld voor vriendenteams die van gezelligheid houden. Dus meld u gerust aan bij Marinus Gerritsen 06-42052686. Een aantal aanmeldingen hiervoor zijn ondertussen al ontvangen dus wees er snel bij!

Dat we er met elkaar maar weer de mooiste zaterdag van de week kunnen maken!