Jubilaris avond 15 oktober

Datum activiteit: vrijdag 15 oktober 2021

Beste leden van Sportclub Rijssen,

Zoals in de uitnodiging al stond voor de ledenvergadering 14 oktober, willen wij graag op 15 oktober een feestavond houden. Deze zal beginnen om 20.00. Vanaf 19.30 zullen de deuren open gaan. Op deze feestavond willen wij onze jubilarissen in het zonnetje zetten. Wij hopen dan ook dat jullie allemaal komen om dit heugelijk feit met ons te vieren. In totaal hebben we 17 jubilarissen, dus het zal een druk programma worden.

Alle jubilarissen hebben een uitnodiging ontvangen via de post en de eersten hebben ook al aangegeven te komen.

Op de feestavond zullen er gereduceerde bierprijzen zijn en ook zal het kantine-personeel rondgaan met hapjes. Na de officiele plichtplegingen zal de muziek een tandje harder gaan en maken we er een mooi feest van.

**LET OP
deze avond dienen wij wel de richtlijnen te hanteren tov het corona-beleid. Een negatieve test of vaccinatiebewijs is verplicht.

Wij hopen jullie allen de 15e te zien om er samen met de jubilarissen een mooi feest van te maken.

Met vriendelijke groeten,
Bestuur Sportclub Rijssen