NLdoet bij Sportclub Rijssen

Datum activiteit: zaterdag 12 maart 2022

Zoals eerder aangekondigd, willen wij 12 maart een klussenochtend houden bij Sportclub. Landelijk wordt er dit weekend NLdoet georganiseerd en het lijkt ons een geschikte datum om zelf ook de handen uit de mouwen te steken. We beginnen om half 10 en sluiten af met een gezamelijke lunch, verzorgd door Sportclub.

Het sportpark ligt er momenteel goed bij, maar dit kan veel beter. Er wachten nog veel klussen op ons, waarbij geldt; vele handen maken licht werk.

Denk hierbij aan de volgende klussen:
• reclameborden aan de buitenkant schoonmaken
• tribune schoonmaken
• opruimen voor de kantine
• bij slecht weer , de kleedkamervloeren een goede beurt geven
• schilderwerkzaamheden in de kantine
• schoonmaak kantine

Maar we willen er ook vooral een gezellige ochtend van maken met alle leden van Sportclub Rijssen. Ook de ouders zijn van harte welkom. Uiteraard zorgen wij dat er voldoende eten en drinken is, zodat iedereen met een volle maag aan de slag kan gaan. Wij hopen jullie allen 12 maart te zien bij Sportclub om 09.30!! Met vriendelijke groeten, Bestuur Sportclub Rijssen