Jeugd werkt zich ondanks de kou in het zweet (UPDATE met FILMPJES)

Gepubliceerd op: zaterdag 12 december 2020
Bootcamp bij Sportclub

Als kleine maar mooie vereniging is het moeilijk om de spelers gemotiveerd te houden zonder de zo gewenste wedstrijden. Onderling wordt moeilijk en dan nog? Wanneer? Jeugdleider Jarno kwam op het geweldige idee van een bootcamp. We zullen ze laten zweten!

Om 18.00u begonnen de JO-9 t/m de JO-13 die zich allen ondanks de kou door coach Rick Harmsen fanatiek in het zweet joegen. Crunches, touwtrekken, push-ups met z’n tweetjes, een zware bal werpen waren maar een paar opdrachten die onze spelers tot het uiterste dreef. Na een uur waren de meesten ook echt moe maar zeker ook voldaan.

Terwijl het drinken en snoepgoed werd uitgedeeld aan de eerste groep was het de beurt aan de JO-15 en de JO-17. Hier  werd al snel duidelijk dat werken met hoepels (ja zelfs zeshoekige) meer aan onze dames besteed was dan de heren. Coach Rick keek verder zijn ogen uit bij het fanatisme van de groep toen die als groepen van 8 allen door een rubberen ring moesten, terwijl ze elkaars hand vasthielden en niet los mochten laten uiteraard. Hilariteit alom en gesmokkeld werd er ook zeker, maar het plezier was er niet minder om.

Rick Harmsen hartelijk dank voor de begeleiding.

Een zeer geslaagd evenement zo voor de vakantie en nu nadenken over volgend seizoen.

Namens alle leiders en bestuur wensen we  iedereen alvast fijne kerstdagen en een sportief 2021!