Vrienden van de Jeugd

Gepubliceerd op: donderdag 4 maart 2021
Ook in de Corona-tijd aan elkaar denken!

Iedereen heeft het bord wel zien hangen in de kantine. Voorheen Club van 100 en de laatste jaren Vrienden van de Jeugd. Nog steeds een belangrijke bron van inkomsten voor de Jeugd. O.a. de trainingspakken en de mini-doeltjes zijn hieruit gefinancierd.

Helaas heeft de Corona-kwestie vele zaken beïnvloed en zo ook deze. En dat is niet goed. Juist in deze tijd moeten we aan elkaar denken en steunen daar waar mogelijk.

Vandaar dat we dan ook met terugwerkende kracht het vleespakket alsnog willen gaan verloten. Komende week zullen we aan het Rad gaan draaien voor de winnaars. De winnaars krijgen persoonlijk bericht maar we zullen ze ook vermelden op de website.

Mocht jij ook nog een plekje willen hebben op het bord… er zijn er nog een aantal beschikbaar. Maar vol=vol!

TC Jeugd