Jeugdafsluiting seizoen 2022-2023

Gepubliceerd op: zondag 28 mei 2023
Het seizoen zit er weer op!

En dat is altijd weer het moment van misschien wel de wedstrijd van het jaar.

De kids tegen de ouders..  valt op dat de ouders ieder jaar weer beter voorbereid en gemotiveerder aan de aftrap verschijnen. Het blijven speciale wedstrijden.  Na de wedstrijden met z’n allen weer onder de fantastische overkapping. Hebben we toch wel weer mooi voor elkaar bij sportclub!

Erwin vatte het afgelopen seizoen in een notendop samen en ook de trainers & leiders werden apart bedankt evenals een aantal “speciale” vrijwilligers.

Muzikale ondersteuning was er van Hendry Heuten. De consumpties die werden aangeboden zijn bekostigd via het sponsorbord “Vrienden van de Jeugd”.

Rond 22.00 was het weer rustig want de volgende dag stonden er bij de JO9, JO10 en JO11 nog wedstrijden op het programma. En voor de JO10 zelfs nog een periode kampioenschap.

De foto's: