Klusdag Sportclub Rijssen groot succes!

Gepubliceerd op: maandag 26 juni 2023

Afgelopen zaterdag stond bij Sportclub Rijssen de klusdag op het programma. Op verzoek van een aantal leden begonnen we al vroeg, om 8.00 uur waren de deuren van de kantine dan ook al geopend en kon er opgestart worden met een, voor sommigen, essentieel kopje koffie.

Met zo’n 20 vrijwilligers en een 8-tal jeugdleden hebben we o.a. kleedkamer 6 (met beleid) gesloopt, zodat deze kan worden voorzien van een nieuwe vloer, nieuw plafond, nieuwe bankjes etc. Ook werden de reclameborden schoongemaakt, het ballenhok opgeruimd en deels “gesloopt”. De zolder werd opgeruimd, Panna Court onkruidvrij gemaakt en de kasten in de bestuurskamer en het “game hok” werden van overbodige spullen ontdaan.

Al met al een productieve dag met een zeer volle container.

De klussen die we niet hebben kunnen oppakken, stellen we uit naar de volgende klusdag, die we in de winterstop willen organiseren.

Alle aanwezigen nogmaals dank:

Met elkaar, voor elkaar”!