(Beker-)wedstrijden jeugd leveren succes op

Gepubliceerd op: zondag 20 oktober 2019
Bij de jeugd werden er vandaag 3 (beker-)wedstrijden gespeeld. En - jawel - die werden alle drie gewonnen.

De JO09 speelde thuis tegen DOS en won met 12-2. Zij zijn door in de beker.

Eveneens thuis werd de wedstrijd tegen ATC'65 gespeeld door de JO12. Een team met een snelle aanval die het net makkelijk weet te vinden en een stugge defensie die je 3 keer moet passeren. Ook zij wisten te winnen en wel met 11 - 2.

Tot slot speelde ook de JO15 hun bekerwedstrijd. Uit werd met 1-2 net gewonnen van SVZW. Ook zij zijn dus door naar de volgende ronde.

Om het verhaal compleet te maken: Er was ook nog een oefenwedstrijd.

De JO17 speelde een oefenwedstrijd tegen Hulzense Boys. Daar eindigde de wedstrijd in een 3-3 gelijk spel, waarbij opgemerkt kan worden dat de Boys een 4e klasse team zijn dat voor de gelegenheid was aangevuld met 4e divisie-spelers. Het was een sportieve wedstrijd en - vermeldenswaard - de Boys na afloop de eigen kleedkamer aangeveegd achterlieten. Hartelijk dank daarvoor. Ook dat mag wel eens genoemd worden.