Mededeling n.a.v. het coronavirus (Update!)

Gepubliceerd op: dinsdag 31 maart 2020
Seizoen 2019-2020 definitief ten einde en geen activiteiten tot en met 28 april.

Update 31-03-2020,

Het amateurvoetbal seizoen 2019-2020 zit er definitief op! De competities in het amateurvoetbal worden niet meer hervat. Dat heeft de KNVB besloten na de vanavond aangekondigde maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Geen eindstanden dit seizoen
Omdat we dit seizoen de competities niet meer hervatten, hebben we besloten dat er dit seizoen geen eindstanden komen en er dus geen kampioenen, promovendi en degradanten zijn. Ook worden de bekercompetities niet uitgespeeld. Het volgende seizoen, 2020/’21, start iedereen weer in dezelfde klasse als bij de start van het huidige seizoen.

Tot en met 28 april geen activiteiten op Sportpark De Koerbelt
Sportpark De Koerbelt is en blijft tot nader order gesloten. Dat houdt ook in dat trainingen, wedstrijden en activiteiten niet doorgaan. Ook het clubhuis en kleedkamers blijven gesloten. Deze maatregelen zijn zeker t/m 28 april van kracht.

Het bestuur houdt de actuele ontwikkelingen scherp in de gaten. Wanneer er iets verandert in de huidige situatie, zal het bestuur dit zo snel mogelijk communiceren. Sportclub Rijssen wijst alle teams en leden er nadrukkelijk op zich aan deze richtlijn te houden. We danken jullie voor jullie begrip en medewerking.

Bestuur Sportclub Rijssen