JO9 door naar de kwartfinale!

Gepubliceerd op: dinsdag 10 maart 2020
JO9 verslaat Go Ahead in Deventer en is door in de beker!

Het slechte weer van het vorige weekend gooide roet in het eten van de bekerwedstrijd tegen Go Ahead Deventer. Deze moest daarom zo snel mogelijk worden ingehaald van de KNVB.

Daarom moesten de spelers op maandagavond afreizen naar Deventer om deze wedstrijd in te halen. De trainer ging met een beetje angst in de benen mee omdat, normaal de trainingen op maandag niet de beste zijn van de week. Vaak zijn de spelers een beetje afwezig en nog moe van het weekend.

Maar toch iedereen was om 17.45 op het afgesproken vertrek punt. 18.30 floot de scheids en moesten de jongens meteen aan de bak. Go Ehead begon fanatiek en scherp en kwam hierdoor ook voor in de score. De jongens van Sc Rijssen konden snel een antwoord geven door met goed voetbal een mooie einduitslag van 5-12 op het wedstrijdformulier te zetten.

Één goal viel vandaag wel erg op en dat was die van de keeper van Sc Rijssen. De geweldige uittrap kon door geen verdediger worden weggewerkt en was zelf voor de keeper te lastig om uit het netje te houden. En als je dan ziet dat het hele team deze goal echt met z’n allen vieren betekent dat we hier met een super hecht team hebben te maken in en buiten het veld. We zijn door in de beker en spelen in de kwartfinale in en tegen Enter op 21 maart.

Nu donderdag weer trainen zodat we a.s. zaterdag SVVN uit Nijverdal kunnen ontvangen op de Koerbelt, aanvang 09.30 uur.