6 tegen 6 toernooi afgelast

Gepubliceerd op: zondag 17 mei 2020
Helaas dit jaar geen 6 tegen 6 toernooi bij Sportclub. Hopelijk volgend jaar weer!

Beste deelnemers aan het jaarlijkse 6 tegen 6 toernooi,

6 tegen 6 toernooi
Zoals jullie al wel in de landelijke media hebben vernomen zijn evenementen tot 1 september 2020 verboden. In deze periode valt ook het jaarlijkse 6 tegen 6 toernooi en daardoor zijn we dus genoodzaakt dit toernooi af te lasten.

Benadering teams
Nu denken jullie zeker, maar we zijn als team nog niet benaderd? Dat klopt! We hebben eerst de officiële berichtgeving afgewacht voordat we teams zouden willen benaderen.

Wat nu?
Uiteraard hopen we dat we in 2021 een vernieuwde versie van het 6 tegen 6 toernooi te mogen organiseren. Tevens bekijken we of het mogelijk is om ons jaarlijkse 4 tegen 4 toernooi (Oliebollentoernooi) uit te breiden. Dit uiteraard alleen als het mag en kan. Hierover volgt later meer informatie!

Voor nu rest ons niets dan te zeggen dat we jullie in de toekomst graag terug zien bij Sportclub Rijssen.

Supportersvereniging de Doarde Helfte