JO17 begint goed

Gepubliceerd op: zondag 30 augustus 2020
Eerste bekerwedstrijd tegen s.v. Enter eindigt in 1-8 overwinning.

Eindelijk weer eens een officiële wedstrijd. Vandaag is namelijk de eerste bekerwedstrijd. Met wat lichte pijntjes her en der vertrekken we om half twee richting Enter. We beginnen met de onderstaande opstelling.

De eerste helft was rommelig en we zagen dat de mannen van ons moeite hadden met het kunstgras en de wind. Het was Tijmen v.d. Vlist die de score opende na een goede opbouw via Sandro. Tijmen scoort normaal niet veel en nu weten we ook waarom. Hij raakt er geblesseerd van.

Daarna scoort Sandro zelf. Na de 0-2 wordt er zeer slordig gevoetbald wat helemaal niet nodig was. Enter weet hiervan gebruik te maken, zodat de ruststand 1-2 is.

Na de rust wordt er weer wat beter gevoetbald, maar nog niet goed genoeg. Wij als begeleiding zijn dan ook niet tevreden. Net als de mannen zelf blijkbaar, want daarna begonnen ze beter en beter te combineren. Nadat we eindelijk de 1-3 maakten, liepen we snel en vakkundig uit naar 1-8.

Verder valt er weinig over te zeggen en weet iedereen dat het beter kan. Maar ja als je slecht voetbalt en met 1-8 wint, wat moet je dan nog zeggen.

De doelpuntenmakers zijn
Sandro 3x
Susan 2x
Milan 2x
Thijmen v.d. V 1x (incl. blessure)

Aankomende zaterdag spelen we thuis tegen SVVN.