Ruime overwinning voor JO10-1

Gepubliceerd op: maandag 7 september 2020
JO10-1 wint eerste wedstrijd ruim van SVZW JO10-2

Eindelijk was het dan zover. Na maanden geen wedstrijden te hebben gespeeld mocht het JO10 team eindelijk weer de wei in.

Wel was er natuurlijk al weer volle bak getraind op technisch gebied maar ook veel fysieke oefeningen zijn de revue gepasseerd. Dit vonden niet alle spelers even mooi maar ja een beetje pit in de mouwen kan in de toekomst goed van pas komen. Om 09.00 was de tijd van verzamelen maar iedereen had er zoveel zin in zodat ze allemaal om 09.00 al op het veld stonden. De tegenstander is deze dag SVZW JO10-2. Iedereen was fit aan de zijde van Sportclub en mede daardoor en een nieuwe aanwinst in de persoon van Wouter Preuter die nog net voor de dead-line is overgekomen van Excelsior hadden we 2 wissels.

De jongens begonnen scherp en fanatiek aan de wedstrijd en kwamen al snel op voorsprong. Het voetbal zag er goed verzorgt uit van af de keeper tot in de spits.Een klein dipje na de eerste 10 min maar dat werd snel weer goed opgepakt. Dit leidde dan ook naar een mooie uitslag van 14-1.

Met als topscoorder Nino van Ooijen met 7 doelpunten. De mooiste goal werd gemaakt door Bas Dannenberg met een perfecte hoge boog bal over de keeper.

De andere goals werden gemaakt door:
Robin Luby 3
Finn Lubbers 2
Levi Lubbers 1

En dankzij de perfecte verdedigende spel van iedereen en goed keepers werk werd er maar 1 keer tegen gescoord. Al met al een goede team prestatie.

Op naar volgende week waar de wedstrijd tegen DES op de planning staat.