3e bekerwedstrijd JO17 is de klapper

Gepubliceerd op: zaterdag 12 september 2020
Excelsior met 13-0 naar huis gestuurd

De laatste bekerwedstrijd alweer en Sportclub staat er goed voor. De beide eerste wedstrijden werden gewonnen en de tegenstander van vandaag is de concurrent voor de eerste plaats. Dat wil zeggen dat Excelsior 2 matige overwinningen had een daardoor de 2e plaats inneemt, maar op doelsaldo ver achterloopt. Verlies kan Sportclub zich dus niet veroorloven.

Vanaf de aftrap lijkt Sportclub daar ook niet bang voor te hoeven zijn. Na 7 minuten ligt de eerste er in en daarna volgt er met enige regelmaat nog een. Waaronder de eerste score van Colin. En de eerste van Lucas. Uiteindelijk stopt de teller bij 13. Excelsior probeert het zo nu en dan wel, maar weet het doel niet te raken en blijft op 0. Eindstand 13-0.