Sportclub veel te sterk voor Hulzense Boys

Gepubliceerd op: dinsdag 22 september 2020
JO10 wint ook 3e wedstrijd ruim.

Na 2 ruime overwinningen speelden we op zaterdag 19 september thuis tegen Hulzense Boys JO10-1. Zonder vaste coach Jarno, die druk aan het verbouwen was thuis, waren alle jongens strak op tijd aanwezig. De warming-up begon een beetje vreemd, want de vervangende coach wilde iets doen wat niet gebruikelijk was en dus werd er door de jongens verteld hoe het wel moest!

De scheidsrechter vandaag was helaas niet de aangewezen 1e elftal speler, die liet ons op het laatst in de steek, maar de aanwezige ouder Wiljan Dannenberg.

Met Bas en Robin aan de kant, de eerste was deze week geblesseerd geweest en de 2e blesseerde zichzelf kort voor de wedstrijd, begonnen de heren ouderwets dromerig aan de wedstrijd. Na de eerste goal van Finn werd het spel echter beter en middels een aantal goede aanvallen liepen we uit naar 6-0 bij de 1e korte pauze. In de rest van de wedstrijd scoorden we er nog 12 bij. Een aantal na fouten van de tegenstander en een aantal met leuk voetbal.

De mooiste goal vandaag was echter de enige treffer van de tegenstander: Een knap schot in de bovenhoek, onhoudbaar voor onze keeper Stijn. Verder gaf de verdediging met Skai voorop geen kansen weg aan Hulzen.

Zo eindigde de wedstrijd in een 18-1 overwinning en is wel duidelijk dat deze jongens snel een stuk(je) hogerop moeten gaan spelen.

Doelpunten werden gemaakt door: Nino en Robin 5, Finn 4, Levy 2 en Bas en Wouter 1

Volgende week spelen we al vroeg in Hulzen tegen het 2e team van deze vereniging.