JO9 wint ongeslagen de Regiocup

Gepubliceerd op: maandag 28 juni 2021
Na maanden van oefenpotjes tegen de buren met wisselende resultaten mochten onze jongste spelers dan weer een competitie aangaan met andere verenigingen.

Dat ze hier aan toe waren bleek wel aan de motivatie tijdens de trainingen. Scherp dat ze waren! En ook leergierig! Als trainers hameren we erop dat er moet worden samengespeeld om tot mooie resultaten te komen. Dat pakken ze erg goed op met veel doelpunten en, ook zeer belangrijk, mooie en goede assists.

Dit resulteerde in 5 mooie potjes voetbal die we zonder puntenverlies door kwamen en we ons zodoende Regiokampioen mochten noemen na het beslissende telefoontje uit Zeist. Na een feestje met patat en snacks kunnen we concluderen dat we vol vertrouwen het nieuwe seizoen ingaan.