JO11 wint ruim in Hengelo

Gepubliceerd op: zondag 12 september 2021
2-14 winst op ATC '65.

Na een klinkende overwinning van 17-0 op Sv Delden vorige week moesten de boys nu in alle vroegte optreden in Hengelo tegen ATC. 07.30 was iedereen aanwezig bij het ''poortje" met nog een klein beetje slaap in de ogen vooral bij de ouders. Precies 08.30 was de aftrap door een op dat moment aangestelde wedstrijdbegeleider.

Sportclub begon goed met verzorgt voetbal zoals we dat graag willen zien. Van achter uit voetballen met Bas samen met Skay en Wouter op de buitenkanten en dan de ballen opgeëist door Robin op het middenveld die de ballen perfect doorspeelt op de buitenspelers of bij onze spits Nino in de voeten. Dit samen spel is mede te danken aan de mooie goeie trainingen op maandag onder leiding van Milan Bruins.

Het voetballen liep deze morgen de eerste 30 minuten perfect mooie aanvallen over veel schijven. Ook het met elkaar terug verdedigen verdient een dikke voldoende. En dan staat onze sluitpost Stijn altijd goed op te letten op de ballen die dan bij hem op de goal worden geschoten goed te verwerken. Finn was vandaag de topschutter met 6 goals gevolgd door Nino en Robin beide met 4.

Twee kleine momenten van minder goed uitverdedigen zet de totaal score op 2-14 in het voordeel van de boys uit Rijssen. Volgende week mogen ze om 09.30 Sv Enter ontvangen op de Koerbeld en hopelijk kunnen ze dan hun koppositie  nog verder uitbouwen.

Wees welkom!