JO11 wint ruim op bezoek bij Bentelo

Gepubliceerd op: maandag 11 oktober 2021
JO11 over de grens van 100 doelpunten!

De wedstrijd van de 100ste.

De uitwedstrijd naar Bentelo was de laatste van de 6 wedstrijden in de 3e klasse zwaluwen jeugd competitie. Aanvang van de wedstrijd was pas 10.30 dus voor de spelers en zekers voor de ouders een mooie tijd.

Toen we het super mooie complex op liepen kwam de zon er door en kom het team niets meer in de weg staan voor een goeie uitslag. De warming-up werd zoals altijd weer goed verzorgd door Milan en mede hierdoor werd er goed begonnen aan de wedstrijd tegen 10 tegenspelers. Bentelo dacht zo de doelpunten machine tegen te houden.
Sportclub kwam hierdoor niet meteen al goed aan hun eigen spel maar verder in de wedstrijd wisten ze zich hier goed aan aan te passen. Ondanks de 10 van Bentelo speelden de boys weer een puike wedstrijd. De achterhoede stond zoals elke week weer als een huis. Met daar achter de goalie Stijn die vandaag zelfs de ballen uit de kruising kon redden enzo de 0 op het scorebord kon houden. Ook de nieuwkomers vinden steeds beter hun plekje in het team Floris die perfect voetbalde in het team belang net als Seth maar die kon in deze wedstrijd zelfs nog 2 doelpunten achter zijn naam zetten.

Verder werd er weer lekker gescoord door de boys.
Levi 2
Finn 6
Robin 3
En Nino 5.

De 1e goal van Nino was een geweldige vrije trap en de laatste was de 100ste.
Wat een prestatie door deze klinkende 0-18 overwinning hebben de boys deze korte competitie afgesloten met 101 doelpunt voor en slechts 4 tegen. Applaus hiervoor.

Nu gaan we 2 weken lekker werken aan het 2e deel van de competitie en zullen dan gaan starten in de 1e klasse. Een mooie uitdaging voor iedereen maar weet zeker dat de boys hier ook hun mannetje zullen staan!!