JO9-1 verpulvert GFC

Gepubliceerd op: zondag 10 november 2019
JO9-1 wint met groots gemak in Goor van GFC JO9-1

De aanvangstijd was 09.00 uur dus de temperatuur was nog niet al te hoog. Hierdoor stonden een aantal jongens met zeer koude vingers te voetballen. Maar aan de lijn kreeg het publiek het warm van zeer mooi georganiseerd voetbal. Het voordeel voor de spelers was dat we geen wissels hadden, omdat onze 2e keeper Levi Lubbers de JO-11 uit de brand moest helpen met zeer goed keeperswerk is later gebleken wat resulteerde in een 2-2 eindstand.

Voor de andere 6 spelers duurde het niet lang voor dat ze in de gaten kregen dat er veel te halen viel in Goor. Met 19 doelpunten voor en 1 tegen door goed verdedigen en een alerte keeper.

De spelers gunden elkaar ook de kansen waardoor zelfs Skay Witten een doelpunt mee pakte. Met deze zeer royale overwinning kunnen de jongens deze week weer trainen richting de uitwedstrijd in Lochem van aankomende zaterdag aanvang 08.30 uur.