Maaike Tijink nieuw bestuurslid Sportclub Rijssen

Gepubliceerd op: woensdag 3 november 2021
Met trots kunnen wij als bestuur mededelen dat we een toevoeging hebben in het algemene bestuur van Sportclub Rijssen. Na de oproep tijdens de ledenvergadering om het bestuur uit te breiden, heeft Maaike zich aangemeld als algemeen bestuurslid. Ze heeft de laatste vergadering bijgewoond en dit beviel van beide kanten uitstekend. Vandaar dat we met trots kunnen mededelen dat Maaike deel gaat uitmaken van het bestuur van Sportclub Rijssen. Hieronder stelt ze zich kort voor.

De meesten van jullie zullen mij al wel kennen of toch zeker onze hond Pippa! Sinds kort heb ik plaats genomen in het bestuur als algemeen bestuurslid en zal de andere bestuursleden proberen te ondersteunen waar nodig.

Inmiddels loop ik alweer een kleine 6 jaar rond bij Sportclub, voornamelijk bij het 3de elftal, waar Bjorn “onderdeel” van is. Hiervoor ben ik leidster geweest bij Enter Vooruit van één van de vrouwenelftallen. Helaas hebben we dit elftal een aantal jaren terug moeten opheffen in verband met te weinig speelsters.

Mijn “actieve” voetbalcarrière begon in Diepenheim, het Stedeke waar ik ben opgegroeid, bij de plaatselijke “v.v.” Helaas liepen rug- en nekklachten als een rode draad door mijn leven, waardoor het spelletje zelf uitvoeren helaas niet meer mogelijk is. Sinds een paar jaar bekijk ik het allerleukste spelletje daarom noodgedwongen vanaf de zijlijn, vaak in alle rust, maar af en toe wint toch het fanatisme!

Tot ziens op de Koerbelt!

Groet, Maaike

Namens het bestuur van harte welkom en veel succes gewenst.