Appie & koffie

Gepubliceerd op: vrijdag 19 november 2021

Op de maandag en woensdag avond traint onze jongste jeugd. Ook altijd aanwezig een vaste groep ouders. En nu de temperatuur wat lager wordt is een kopje koffie wel lekker. Daar de kantine niet altijd open is, heeft Appie ter Harmsel zelf voor een oplossing gezorgd! Hij heeft toch altijd een koffiezetapparaat bij zich voor het werk, dus een kleine moeite om deze ook bij Sportclub te gebruiken.

Geweldig initiatief van Appie en ook veel waardering van de andere ouders! Sportclub is inmiddels ook bezig met de aanschaf van een eigen koffiezet apparaat in het keukentje waar iedereen dan ook koffie kan tappen, maar tot die tijd hopen we dat Appie de honneurs blijft waarnemen.

Nu is Appie ook weer gaan voetballen en had hij een nieuwe tas nodig. Inkoppertje dacht de TC Jeugd en ze boden hem een nieuwe sporttas aan! Met Elkaar voor Elkaar!