JO15 schrijft opnieuw 3 punten bij

Gepubliceerd op: zondag 5 december 2021
Wedstrijd tegen SVVN eindigt in 4-1

Zaterdag 4 december stond de 9e wedstrijd van de JO15 op de planning. Ditmaal was SVVN de tegenstander.

Voordat we beginnen met de wedstrijd houden de spelers 1 minuut stilte ter nagedachtenis van Henk van de Maat.

We beginnen de wedstrijd sterk met het 4-4-2 systeem. Echter, we zien al snel dat SVVN een paar goede spelers heeft. Die worden gelukkig vlot door Sportclub aan banden gelegd. Even later scoort Hoshiar, die helemaal vrije stond na een mooie actie van Ilyas, de 1-0. Sportclub blijft scherp waardoor Ilyas zelf de 2-0 kan binnenschieten. Voor de rust wordt ook nog de 3-0 gemaakt, waardoor we met een mooie stand de rust in gaan.

In de 2e helft komen er 4 nieuwe spelers in van Sportclub, waardoor het spel onrustig wordt. En de concentratie ging helemaal verloren toen Sinterklaas met zijn zwarte pieten het terrein kwamen oplopen. Al deze factoren leiden tot een goal voor SVVN uit de rebound van een vrije trap. 3-1. Na een paar motiverende zinnen van de coaches gaan de kopjes weer omhoog. Enkele minuten komt Kayra in balbezit. Met een hele mooie actie speelt hij zichzelf vrij en stuurt Bryan diep. Die kan daarop de 4-1 eenvoudig binnenschieten. Dit is uiteindelijk ook de eindstand geworden.