JO19 wint ook laatste wedstrijd voor winterstop

Gepubliceerd op: zondag 19 december 2021
7-1 winst op v.v. Twenthe

De voorbereiding van de wedstrijd begon bij Han al vroeg in de morgen. Hij verzorgde voor de wedstrijd de lunch (en voor sommigen het ontbijt). Na de lunch ging de focus op de wedstrijd, die om 12:30u van start gaat. Tegenstander vandaag is middenmoter v.v. Twenthe.

De eerste helft speelden we goed en verzorgd voetbal. We waren constant aan de bal en tikten onze tegenstander compleet weg. Dit resulteerde dan ook in veel kansen en doelpunten. We liepen makkelijk weg naar een 6-0 voorsprong. Doelpunten werden er gemaakt door Sandro, Jorn, Melvin, Jorn, Milan en Darren.

In de rust werd al gesproken over dubbele cijfers, maar de tweede helft was compleet anders dan de eerste. We probeerden het nog wel, maar het leek wel of onze winterstop al was begonnen. Milan scoorde nog wel de 7-0 , maar niet veel later maakte Twenthe de verdiende 7-1 door onoplettendheid van ons achterin.

We gaan de winterstop in met een keurige derde plek. We hebben wel de minste verliespunten en dat biedt perspectief. Hopelijk kunnen we volgend jaar de competitie nog hervatten. Voor nu, allemaal fijne feestdagen gewenst namens de staf van de JO19.