Nieuwe spelers Sportclub Rijssen

Gepubliceerd op: donderdag 27 januari 2022
Met veel plezier kunnen wij melden dat zich deze week 3 nieuwe spelers zich hebben aangemeld bij Sportclub Rijssen. Hieronder stellen wij ze graag aan je voor.

Jessie de Moor:

Voor velen al een bekend gezicht bij Sportclub. Hij is afkomstig van SV Rijssen, maar heeft hiervoor altijd bij RV het doel verdedigd. Dit wil hij vanaf volgend seizoen ook gaan doen bij het vlaggenschip van Sportclub Rijssen. Jessie staat bekend om zijn katachtige reflexen en zijn goede coaching aan de verdediging.Wij zijn dan ook heel blij dat we hem volgend jaar kunnen bewonderen in de selectie van het 1e.

Ook komen Arnoud en Geronimo Fokkink richting Sportclub. Arnoud heeft in het verleden ook gevoetbald en mist deze gezelligheid. Hierom heeft hij gekozen om bij Sportclub te voetballen in de 45+. Hij neemt zijn zoon ook mee. Geronimo gaat voor een plek in de selectie van Julian. Deze veelscorende speler is een gevaar voor elke verdediging. Wij kunnen dan ook niet wachten om hem aan het werk te zien in het shirt van Sportclub Rijssen.

Heren, namens iedereen bij Sportclub Rijssen, van harte welkom!