Vrienden van de Jeugd - update

Gepubliceerd op: zondag 30 januari 2022

Afgelopen zaterdag was het weer gezellig druk in de kantine van Sportclub Rijssen. Weliswaar  zijn er nog wel regels waar we ons aan moeten houden, maar ook dat gaat goed. Ook het voetballen kan gelukkig weer! En al lopen we nog wel eens tegen een afgelasting of verplaatsing aan ten gevolge van Corona, maar ook hier gaat het de juiste kant op! En dat geeft gelijk weer energie om overal weer mee bezig te gaan. Niet te veel meer achterom kijken en bezig zijn met wat niet kan, maar juist met de dingen die WEL kunnen en mogen.

Afgelopen jaar hebben we voor de jeugd wel extra trainingsmaterialen ingekocht en een nieuwe bestelling is onderweg. Daar mag het niet aan liggen. En hopelijk kunnen we dit jaar nog het gewenste stadion bezoek gaan inplannen als alles echt open is.

Wat betreft de verloting van de slagers bon van Slagerij Goossen van € 25,00 …. ook daar zijn we maar gelijk ingedoken!

En dat heeft de volgende winnaars opgeleverd:
Kwartaal 2 2021 – Opa de Jong
Kwartaal 3 2021 – HenkJan Baan
Kwartaal 4 2021 – Tom Marktvoort

Kwartaal 1 2022 – Fam. Van der Vlist

Binnenkort krijgen de winnaars de prijs uitgereikt.

TC Jeugd