Ruime winst voor JO9-1 in Lochem

Gepubliceerd op: zondag 17 november 2019
JO9-1 wint ruim op bezoek bij Sportclub Lochem.

Zaterdag de 16e november.

De wekker gaat zeer vroeg bij alle spelers, want de uitwedstrijd bij Sportclub Lochem begint om 08.30 uur. Toch waren de spelers allemaal top fit en wakker. Dit konden we niet zeggen van alle ouders.

De wedstrijd onder leiding van een zeer goeie jeugdige spelbegeleider begon strak om 08.30 uur op een mooi kunstgrasveld. Vanaf de aftrap stond iedereen goed op hun positie en er werd perfect rond gespeeld van keeper tot spits. Dit resulteerde dan ook dat er naar 2 keer 20 minuten voetbal een hele mooie stand op het scorebord stond van 0-14. Iedereen speelde super goed ondanks het vroege tijdstip.

Deze week gaat de voorbereiding in voor de derby van aankomende zaterdag tegen de “buren”. De thuiswedstrijd tegen Excelsior ‘31 JO9-2 begint om 09.30 uur.