JO11-2 wint ook 2e wedstrijd

Gepubliceerd op: zondag 3 april 2022

Vergeleken met vorige week was er maar 1 verschil. De temperatuur, smerig koud was het en ondertekende was er helaas weer niet bij vanwege een cursusje. Zelfs met de telefoon op stil kon ik me daar niet op concentreren zo vaak hoorde je gewoon het gebrom van de trilstand. Zou het dan alweer zo hard gaan? Maar ja jonge je bent bezig!

Dan om 12 uur pauze en gauw de app los 8-1 stond er. Het was vanochtend de grote Jared show zo bleek. 6 doelpunten gescoord en ook Rezz en Mason prikten er weer 1 bij. Volgens de andere leider was er weer goed gevoetbald en samen gespeeld. Mooi te horen.

Volgende week de derby tegen Excelsior. Komt allen ze aanmoedigen want we weten hoe onze tegenstander van volgende week voor de dag zal komen. Tot dan!