JO15 blijft winnen

Gepubliceerd op: maandag 9 mei 2022
Ook tegen Deto blijven de punten in Rijssen

Zaterdag stond de 9e wedstrijd van de JO15 op het bord. Ditmaal is Deto Twenterand de tegenstander. Deto is een team uit de onderste regionen van de competitie, zodat winst vandaag mogelijk moet zijn.

Die plaats op de ranglijst beïnvloede helaas het spel van Sportclub. We begonnen slap aan de wedstrijd. Toch scoren we de 1-0 en de 2-0. De doelpunten komen van Hoshiar en Bryan. Het spel van Sportclub wordt gaande de wedstrijd beter, maar nog niet goed genoeg, aangezien we veel kansen missen. Noud scoort voor de rust nog de 3-0. Deto laat weinig van zich zien de 1e helft en de keer dat ze over de middellijn komen is de verdediging van Sportclub attent en maakt de aanval snel onschadelijk. Ruststand 3-0.

Na de rust proberen de trainers van zowel Sportclub als Deto hun spelers wakker te krijgen. Dit lukt bij Deto als eerste en dat kan de 3-1 gemakkelijk binnenschieten. Sportclub wordt daardoor ook eindelijk wakker met als resultaat dat we veel balbezit hebben. We weten vervolgens nog 2 keer te scoren. De 4-1 is van Noud en de 5-1 wordt gemaakt door Hoshiar. Dit is ook de eindstand geworden.