JO11-2 dendert door

Gepubliceerd op: maandag 16 mei 2022
Een ruime overwinning op Blauw Wit.

Na 3 weken geen wedstrijd is het altijd weer de vraag hoe we er voor staan. Nou prima dus. De trainingen bleven goed bezocht en dat pakt zich goed uit. Vanmorgen zou Blauwwit uit Holten over de knie gaan was het statement van de spelers. Nou laat maar zien dan. De 1-0 was van Jared na een mooi opgezette aanval door Kayne. De 2-0 ook weer Jared na een mooie solo over links van Rezz en een dito pass. De 3-0 van Kevin was ook loon naar werken en een mooie pass van Rezz. De 4-0 komt dan op naam van Rezz zelf na een splijtende pass van Vince.  Dan is het rust en herinneren wij als leiders Lochem uit nog . We zijn er nog niet!!

Gelijk na de rust de 4-1 omdat we een blauwe gewoon door laten lopen en hij maakte het fraai af , dat moet gezegd. Elena was kansloos .Dan weer Jared uit een corner de 5-1. Jared na mooi één tweetje met Kevin de 6-1. De 7-1 van Rezz. Ik kreeg geen tijd om alles te noteren dus geen idee hoe die het deedblush Dan weer rust ! Weinig aan de hand en gewoon lekker door voetballen, maar helaas moest Ella er geblesseerd af en begonnen wat meer pijntjes op te spelen maar we moesten door. Achterin werd gewoon weinig weggeven en dan kun je lekkker naar voren spelen. Vince stuurt Jared op pad en die passeert de keeper met een fraaie schuiver id lange hoek.8-1. Dan weer geen tijd om  te noteren maar 2x Rezz en zo staat het 10-1 en als ik de pen weer op papier wil zetten nog een keer Rezz na een pass van Jared vanaf links 11-1. En nu me ff tijd geven potverdikke. Niet door Blauwwit te laten scoren natuurlijk maar toch 11-2. Dan een mooie goal van Jared op een manier die we afgelopen week getraint hebben. Zelf de voorassist inzetten op Vince. Vince naar voren op de meelopende Jared en die draait behendig om de keeper heen en noteerd de 12-2.

Dan weer rudt en wordt er gesproken over patat, nou prima! bij 20 doelpunten blush ze weten nog af te dingen naar 15 ook blush​​​​​​​ gelijk na de rust de 13-2 van Rezz uit een mooie pass van Jared na een aanval over alle schijven en dan bedoel ik ze ook echt allemaal, prachtig gespeeld. Daarna missen we behoorlijke kansen waardoor we ons geld in de knip kunnen houden. Jared maakt nog wel door een fraaie sprint en actie om de keeper heen de 14-2 en toen was de koek op. Vandaag echt goed samen gevoetbald. Trotse leiders en ouders en ach dan toch ook maar een bak patat. Verdiend!

Volgende week weer.