Seizoensafsluiting jeugd

Gepubliceerd op: vrijdag 3 juni 2022
Een gezellige avond bij mooi weer

De afgelopen 2 seizoenen kon en mocht het niet, maar nu gelukkig wel weer. Voor velen toch een soort van hoogtepunt waar je naar toe leeft. Een wedstrijdje voetballen tegen je vader en/of moeder. Geweldig om de beleving bij zowel de spelers als de ouders te zien, want je wilt natuurlijk niet verliezen! En na afloop natuurlijk nog de penalty’s.

De opkomst was zeer hoog. Een blijk dat iedereen er ook weer aan toe was en er zin in heeft. De jeugdafdeling had voor dit jaar ook financieel iets groter uitgepakt en ruim munten beschikbaar gesteld voor iedereen. De spelers kregen bonnen voor ijs en chips en ranja was er in overvloed. Nootjes op tafel en de bittergarnituur ontbrak ook niet. DJ Heuten zorgde voor de muziek. Alle ingrediënten voor een gezellige avond en dat werd het ook. Arnold, Dana en Danielle zorgden ervoor dat alles in de kantine ook op rolletjes liep.

Tijdens de speech werd de prestatie van de jeugdteams nog even kort belicht en werden de trainers en leiders speciaal bedankt voor hun bijdrage van het afgelopen seizoen.

Het weer zat ook mee zodat iedereen een mooie avond op het terras voor de kantine had. Enkele enthousiaste moeders spraken zelfs al over een wekelijkse training komend seizoen. Ik ben benieuwd.

Iedereen nogmaals bedankt voor alle inzet in het afgelopen seizoen en tot komend seizoen!