JO9-1 boekt belangrijke overwinning op Excelsior

Gepubliceerd op: zondag 24 november 2019
Beladen wedstrijd eindigt in 16-0 overwinning.

23 November 2019. Deze dag stond in het teken van een beladen wedstrijd tegen de “buren”.

Er waren veel spelers die vandaag om 09.15 op het hoofdveld hun klasgenoot of vriendje tegen kwamen. Iets dat om 09.30 niet meer telde. Toen was het gewoon een tegenstander of toch niet helemaal?

Het begon allemaal een beetje rommelig. Iedereen wou meer doen dan wat zijn taak was. Maar dit werd na de eerste 10 minuten beter.

De spelers lieten de bal meer gaan van links naar rechts, waardoor er een aantal hele mooie aanvallen ontstonden. Deze werden dan ook 16 keer heel goed afgemaakt. Ook het vroege druk zetten op de tegenstander hielp hier erg aan mee.

De sluitpost in de goal hield voor de 2e keer op rij samen met zijn achterhoede de 0.

De jongens blijven nog steeds ongeslagen en moeten dit nog 2 wedstrijden volhouden tot de winterstop. Volgende week sv Holten uit is de eerste horde die ze hierin moeten nemen.