Grote clubactie weer van start!

Gepubliceerd op: maandag 19 september 2022
Vanaf 24 september worden er weer loten verkocht ten goede van de club!

Volgende week gaat de loten verkoop van de Grote Club Actie weer van start. Vanaf 24 september mogen er weer loten worden verkocht. Ook Sportclub Rijssen doet mee met deze actie. Onze jeugdspelers gaan proberen zo veel mogelijk loten te verkopen.

Een gedeelte van de opbrengst mogen ze met het eigen team besteden. Verkoop je als individu minimaal 25 loten dan krijg je vanuit de Grote Club Actie daar een medaille voor. Maar ook bij Sportclub Rijssen zijn er prijzen te verdienen voor de beste verkopers en het team dat samen de meeste loten weet te verkopen.

Via de leiders/trainers zullen de lijsten komende week worden uitgedeeld. Ben je klaar met de verkoop dan lever je de lijsten plus het geld weer in. Dan gaan we alles verwerken en krijg je de lijsten plus de loten weer retour en die breng je dan naar de adressen waar je de loten verkocht hebt. Op 6 december is de trekking van de prijzen. 1 op de 10 loten valt in de prijzen! En wie weet verkoop jij de Hoofdprijs wel!!

Succes allemaal met de verkoop!

TC Jeugd – Erwin Teunissen