Sportclub Rijssen 2 begint competitie met overwinning

Gepubliceerd op: zaterdag 24 september 2022
Linksback beslist de wedstrijd in de eerste helft.

Vandaag begon ons 2e aan zijn 1e competitie wedstrijd en wel tegen Avc Heracles.

Na een slechte generale in de beker, moesten de mannen vandaag aantreden tegen een team met meerdere (oud) eerste spelers. Vanaf het begin ging Sportclub op zoek naar de openingstreffer en dat resulteerde in meerdere opgelegde kansen. Maar, jammer genoeg tellen kansen niet. Echter, wanneer iedereen denkt dat het wel weer een gelijk spelletje wordt, komt Colin langs de zijlijn opstomen. Hij passeert een verdediger en weet tot slot de bal beheerst in het doel te tikken. 1-0.

Wat de tegenstander daarna ook probeerde, het mocht niet baten. De achterhoede stond als een huis. Ook Sportclub weet in de tweede helft niet meer tot scoren te komen door vooral goed keeperswerk bij avc.

Al met al een mooie uitslag waar nog lang over nagepraat wordt.