JO12-1 verliest van De Tukkers

Gepubliceerd op: maandag 26 september 2022
Terechte nederlaag in Albergen.

Zaterdag 24-09-2022

De Tukkers JO12-1 - SC Rijssen JO12-1

Vandaag staat de wedstrijd tegen medekoploper De Tukkers op het programma. Met de wetenschap dat wanneer we zouden winnen, we hele goede zaken gaan doen in deze spannende competitie.

We verzamelen bij het bekende poortje.  Iedereen is ruim op tijd. Dit komt mooi uit, want er schijnen nogal wat toeristische routes te zijn om in Albergen te komen. Uiteindelijk komt iedereen op de plaats van bestemming. In de bespreking wordt de nadruk gelegd op het team. Wees een team, vecht als een team. Na de warming-up, mogen we spelen in het pupillenstadion van De Tukkers. Volledig omheind, mooi kunstgras.

Onder toeziende ogen van de vaste, trouwe supportersschare, schieten we uit de startblokken. We scoren, en later nog 2x. Ook De Tukkers weet het net te vinden. Tussenstand 3-1. Niets aan de hand zou je zeggen. Helaas is niets minder waar. De Tukkers scoort nog 4x, wat de einduitslag maakt van 5-3. Vandaag was er onvoldoende beleving en hebben we dus terecht verloren.

Maar zoals het een echt team betaamt....winnen we en verliezen we samen. Dus, uithuilen en opnieuw beginnen. Volgende week krijgen we de kans om ons te revancheren. We spelen dan thuis tegen Oranje Nassau uit Almelo. We spelen om 9.30 uur. We hopen iedereen daar weer te zien. Tot dan!