JO12-1 heeft geen kind aan ON

Gepubliceerd op: zondag 2 oktober 2022
Monsterzege tegen de club uit Almelo.

Zaterdag 01-10-2022

SC Rijssen JO12-1 - Oranje Nassau JO12-2

Vandaag spelen we tegen Oranje Nassau. Dit team heeft nog geen overwinning geboekt deze competitie. In de bespreking werd er gewaakt voor onderschatting. Ook werd er even terug gekeken naar de wedstrijd van vorige week. Daar ontbrak het aan winnaarsmentaliteit......en dat is juist de opdracht van vandaag. Je bent een Team, wees een Team!

Dan de aftrap. Klokslag 9.30 uur wil de scheidrechter fluiten voor de toss. Daar steken we een stokje voor. Het is immers de Week van de Scheids. En daar willen we bij stil staan. Namens het team Jo12-1 bieden we de scheidrechter een heerlijke versnapering aan. Geniet ervan,  erg verdiend. Zonder scheidrechter, geen wedstrijd. Laten we ze koesteren.

Dan de wedstrijd:
We hebben een geblesseerde. Seth: hopelijk ben je volgende week weer van de partij!
Vanaf het begin was het duidelijk. We hebben overwicht en de goals worden snel gescoord. Soms ging het minder, maar er zaten ook schitterende aanvallen tussen. Hier worden we allemaal blij van.

We scoren snel en vaak. De coaching benoemt elke keer dat we doorrrrr moeten gaan. De eindstand is uiteindelijk 20-0. Toppers, netjes gedaan. De trainers, en ouders, hebben van jullie genoten.

Volgende week spelen we de laatste wedstrijd van deze competitie tegen Bentelo. Die week erna gaan we een leuke team activiteit doen. Uiteraard afgesloten met een patatje of een Vietnamese loempia☺️.

Tot volgende week. Bentelo uit, altijd lastig!!