JO12-1 wint bij De Zweef

Gepubliceerd op: zaterdag 26 november 2022
Ruime winst in Nijverdal.

Zaterdag 26-11-2022

De Zweef JO12-1 - SC Rijssen JO12-1

Vandaag de uitwedstrijd tegen De Zweef uit Nijverdal. De grootste puzzel vooraf was waar we zouden gaan verzamelen. Uiteindelijk werd dit een strategisch gekozen plek in de Veeneslagen. Met een kleine vertraging in colonne richting Nijverdal. Daar aangekomen een uitgebreide bespreking. Zeker ook nog even terugblikkend op de wedstrijd van de week ervoor. De goede dingen willen we telkens meenemen de nieuwe wedstrijd in.

De warming-up deden we op gewoon gras. De wedstrijd spelen we op een gloednieuw kunstgras. Dat is toch altijd even wennen in het begin. Zo ook deze wedstrijd. We starten niet zo heel slecht, maar vergeten onszelf te belonen. We scoren niet. In het tweede kwart vallen de doelpunten wel. Gedurende de wedstrijd vallen er nog meer, wat maakt dat we deze wedstrijd met 0-8 winnen.

Volgende week spelen we de verre uitwedstrijd tegen DTC. Dit schijnt aan de Duitse grens te liggen, dus vergeet allen uw paspoort niet. Daarbij spelen we ook al om 9.00, dus overwegen we vrijdag al te vertrekken.

Tot volgende week allemaal.