JO11-1 laat zich weer van zijn grillige kant zien

Gepubliceerd op: donderdag 8 december 2022
Terechte nederlaag bij NEO (7-0).

Woensdag 7 december

Een midweekse wedstrijd in Borne. Gezien de stand voor ons een 6 punten wedstrijd. Afhaken of aanhaken. Hoewel we 6e staan is het maar 4 punten achter op de koploper en 2 op NEO. Hier moesten we vanavond wat aan gaan doen. Helaas wist NEO uiteraard ook dat ze goede zaken konden doen bij winst en dat straalden ze dan ook helemaal uit. 5 trainers van hun kant naast het veld, een onuitputbare spelersschare en een scheids die het ons niet echt makkelijk maakte maar echt verkeerd deed hij het niet. Wat zou je zelf doen als je dit team kampioen kunt maken?

Dit alles gezegd hebbende moeten we eerst even bij onszelf te rade gaan want we begonnen zwak, zeg maar Zeer Zwak! We staan al 3-0 achter als Rezz  onze eerste grote kans crëert maar zijn bal wordt van de lijn gehaald en dat zegt eigenlijk alles over deze wedstrijd. Het felle NEO en wij laten het allemaal gebeuren. Overal te laat en de bal weer inleveren en zelfs de keeper van NEO die maar 1.00 meter!! hoog was konden we nergens mee verrassen. Het felle NEO werd door onszelf niets in de weg gelegd. Deden we een keer wat goed floot die scheids weer tegen ons. Natuurlijk probeerden we het wel maar er zat vanavond niet meer in dan een 7-0 nederlaag en dus moesten we afhaken.

Zaterdag weer.