28 december - Anton Huesken zaaltoernooi

Gepubliceerd op: maandag 19 december 2022
Op woensdag 28 december is het weer zover! Het jaarlijkse zaalvoetbaltoernooi in de Reggehal vindt dan weer plaats.

Inmiddels al weer de 32e editie van het Anton Huesken toernooi dat vernoemd is naar een man die veel voor Sportclub heeft betekend.

Anton was een van de grondleggers van de vereniging. Lid vanaf het ontstaan en altijd, tot op hoge leeftijd toe, zijn steentje bijgedragen in het vrijwilligerswerk binnen de vereniging. Zo was hij o.a. ook jeugdleider, jeugdbestuurslid en penningmeester. Vooral de financiële kant was Anton zijn ding. Liep je achter met de contributie dan kon je op een bezoekje van Anton rekenen en kwam hij het persoonlijk ophalen! Als organisatie zijn we blij dat dit toernooi zijn naam mag dragen.

Woensdagochtend beginnen we om 9.30 uur. Dan hebben de mini’s een speciale zaaltraining.
Van 10.30-12.00 is het JO09 toernooi met deelname van SV Enter, Markelo en SVZW
Van 12.00-13.30 is de JO10 aan de beurt met deelname van Hulzense Boys, Excelsior en SVVN
Van 13.30-15.00 gaat de JO11 het opnemen tegen EV Enter, Sparta Enschede en Excelsior
Van 15.00-16.30 speelt de JO12 tegen Bornerbroek, Excelsior en SV Enter
Van 16.30-18.30 de JO16 tegen SV Rijssen en Excelsior

Vanaf 18.30 uur spelen de Senioren een onderling mixtoernooi. Na afloop zoals gebruikelijk een mooie verloting in de kantine van de Sporthal. Als met al een mooi voetbalprogramma! Er is een grote tribune bij de Reggehal, dus kom gezellig kijken en aanmoedigen!

Iedereen gezellige Kerstdagen gewenst en hopelijk tot woensdag de 28e in de Reggehal.

TC Jeugd