JO11 verslaat Diepenheim

Gepubliceerd op: zondag 5 maart 2023
4-2 winst

Zaterdag 4 Maart

Eindelijk! Na 2 weken zonder wedstrijd vandaag weer de wei in . Wie het verzint om midden in een competitie vakantie te geven mogen ze van mij een schop onder zijn/haar derriérre geven. Leuk dat mensen zich willen verkleden en iets meer alcohol nuttigen dan gemiddeld maar die kids moet je gewoon laten ballen op zaterdag blush. Zo dat is eruit ! wink

Met de warming-up was het al niet best en het zou niet veel beter worden tijdens de wedstrijd. Gelukkig verdwijnt Mason zijn corner achter de keeper in de goal van Diepenheim. 1-0 Daarna is het hotseknots voetbal en dan duurt 10 minuten alsnog lang. Het hoogtepunt werd hier verzorgd door Ella die op vakkundige wijze een doorgebroken speler het gras laat opeten en er goed mee wegkomt. Nuttige overtreding heet dat. In het 2e kwart schiet Rezz in 2e instantie raak na goed werk van Alex. 2-0 Dat was dan het 2e kwart alweer.

In het 3e kwart mogen we Elena weer bedanken voor haar goede werk  In het 4e kwart zijn er 2 man ziek zwak en misselijk en dat was niet gelogen want de koppies waren witter als het shirt. 1 besluit om te gaan douchen en de ander zet de knop om als ik beloof dat mocht hij de 3-0 maken ook lekker mag douchen. Dan maar verder met 7 man. Slechter wordt het toch niet, en warempel! na een splijtende pass van Vince komt de zieke Jared zijn belofte na en scoort 3-0. Ik hou me nog ff van de domme als hij me vragend, nee smekend aankijkt om te mogen gaan douchen. We gaan eindelijk wat fatsoenlijker voetballen en schieten naast en over en dan is de koek op bij Jared. Bedankt kerel en lekker douchen! Met 7 man verder en achteruit.  Diepenheim denkt sterker te zijn wat niet gek is met een man meer en scoren dan wel 3-1.

Nog 6 minuten volgens de uitstekend fluitende scheids Tempert. Van ons mag het korter want het is vrouwen en kinderen eerst. Elena redt uitstekend en geeft mee op Mason. Goede pass Mason op Vince die handig zijn tegenstander omspeelt en alleen op de goal van Diepenheim afrent en afdrukt 4-1. Weer wat lucht. Diepenheim vind alles wat we doen tijdrekken en dat klopt ook. blush Ga desnoods op die bal zitten maar raak hem niet kwijt!! Dit gebeurt helaas alsnog een keer en Diepenheim scoort de 4-2 en gelukkig vind de scheids het dan best. Slecht spelen en alsnog winnen is ook goed hoor je dan. Het zal wel. 3 punten erbij. Hoppa!! laugh

Volgende week weer!