JO13-1 pakt de koppositie

Gepubliceerd op: zondag 9 april 2023

Vandaag de uitwedstrijd tegen het hooggeklasseerde DOS uit Vriezenveen. Deze wedstrijd stond eerder op het programma, maar werd destijds afgelast vanwege de sneeuwval.

In verband met het Paasweekend misten we zelf 2 spelers, waarbij we gelukkig aanvulling kregen van Jo11 speler. In de bespreking was iedereen een beetje gespannen. Er werd veel gesproken over de wedstrijd van een concurrent van afgelopen donderdag. De trainersstaf hamert er op dat dat een mooi gegeven is, maar dat we hier zijn voor onze eigen wedstrijd.

Na een tamme warming-up, begonnen we gespannen aan de wedstrijd.  DOS voetbalt wat makkelijker. Langzaamaan spelen we de stress van ons af en gaan we kansen creëren. Nadat we eerst nog wat kansen gemist hebben, vallen uiteindelijk ook de goals. We gaan rusten met een 0-3 stand.

Na de rust wordt de wedstrijd wat rommelig, maar blijven  we wel scoren. Hierbij moeten we wel vermelden dat de laatste goal gemaakt is door de Jo11 speler Rezz. Mooi om zijn fanatisme te zien.

Na de wedstrijd wordt er reikhalzend uitgekeken naar de bijgewerkte stand. We staan (voor nu) bovenaan. Zaterdag spelen we tegen de nummer 2, De Zweef uit Nijverdal. We spelen uit om 9 uur.

Houden we de koppositie vast? Kom ons allen supporteren.

Voor nu, allen fijne Paasdagen en tot volgende week.