JO9-1 wint eenvoudig bij Holten

Gepubliceerd op: zondag 1 december 2019
JO9-1 scoort vijf maal tegen v.v. Holten.

Een koude vroege start bij vv Holten.

Op een mooi maar spekglad kunstgrasveld mochten de jongens weer aantreden voor de op een na laatste wedstrijd van het najaarsseizoen. Een paar klapschaatsen waren op sommige momenten beter geweest voor de spelers.

Het veld en de bal waren super glad door de vorst, maar het zonnetje scheen. Het gladde veld zorgde ervoor dat de controle en passing van de ballen niet altijd goed vielen. Toch werd er weer perfect samenspel op de mat gelegd en soms iets te ver door gedraaid. Mede hierdoor werden er maar 5 goals gemaakt. Waarvan de laatste door een van onze beste verdedigers, die door een wissel in de spits werd gezet.

Al met al 1-5 eindstand voor de nieuwe lichting Oranje Leeuwen. Aankomende week moeten de jongens zich weer opladen voor de laatste wedstrijd van deze seizoenshelft. Ze spelen dan thuis tegen v.v. Schalkhaar.

We hopen op veel steun vanuit het publiek, zodat ze deze seizoenshelft zonder verliespunten kunnen afsluiten.