Vejle BK op bezoek bij Sportclub Rijssen

Gepubliceerd op: maandag 15 mei 2023

Op zaterdag 13 mei gebeurde er veel op de velden van Sportclub Rijssen. ‘S ochtends natuurlijk competitie. En ‘s middags het 2e, 1e en het 3e thuis met aansluitend het kampioensfeest. Maar we hadden ook nog speciale gasten uit Denemarken. 3 meidenteams JO11 van Vejle BK waren een weekend in Rijssen en hier werd ‘s middags ook tegen gevoetbald door onze JO9, JO10 en JO11.

Wel speciaal om een “interland” te spelen op de Koerbelt. Voorzitter Rohald had zelfs de welkom speech in het Deens voorbereid. Hoewel we goed tegenstand boden waren de Deense meiden in alle partijen de bovenliggende partij en sloten ze die met winst af. Maar een mooie beleving voor alle spelers. Veijle bedankte ons voor de gastvrijheid en ze waren onder de indruk van de mooie en gezellige sfeer op de Koerbelt. Voorzichtig is er al over gesproken om ook die kant eens op te gaan… wie weet.