JO14-1 wint in Goor van GFC

Gepubliceerd op: maandag 25 september 2023
Eerste overwinning is binnen!

Na de doordeweekse wedstrijd, vandaag weer een gewone zaterdagwedstrijd. Wederom een uitwedstrijd. Dit keer naar Goor, tegen GFC. Het aanvangstijdstip was verzet naar 12.35, waardoor onze technische staf gehalveerd werd. Gelukkig beschikken we bij de Jo14 over een heus mediateam waardoor er een liveverbinding tot stand kwam. Zodoende bleven de trouwe volgers in Enschede op de hoogte.

Nadat de thuisploeg voor een geïmproviseerde dug-out zorgde, kon de wedstrijd beginnen. Ondanks dat we het betere van het spel hadden, kwamen we wel met 1-0 achter. Maar zoals het een (h)echt team betreft, moedigen we elkaar aan en blijven we positief en goed voetballen. Dit resulteerde al snel in de gelijkmaker. De eerste helft blijft eenrichtingsverkeer, maar dan richting de goal van de tegenstander. We blijven scoren en gaan met een 3-1 voorsprong de rust in.

Na rust hetzelfde spelbeeld. We blijven scoren. Er zaten schitterende aanvallen tussen. Wel werd de wedstrijd wat fysieker en grimmiger. Hierdoor ontstonden er ook wat blessures. Hopelijk herstellen deze van de week, want zaterdag hebben we iedereen weer nodig. Uiteindelijk winnen we deze wedstrijd terecht met 7-2.

We zijn blij te kunnen melden dat we een nieuwe assistent van de assistent van de assistent hebben kunnen vastleggen. (Zie foto). Vandaag heeft hij als test al het bekende blauwe boekje mogen vasthouden.

Zaterdag wordt er een elftalfoto gemaakt en spelen we daarna de thuiswedstrijd tegen VV Lemelerveld. We starten om 9.30 uur. Tot zaterdag.