Succesvolle Grote Club Actie !

Gepubliceerd op: zaterdag 18 november 2023
Er zijn dit jaar massaal loten verkocht!

Ook dit jaar hebben we weer een succesvolle Grote Club Actie mogen beleven.

Het kwam langzaam op gang, maar eind oktober zag het er toch naar uit dat we ons target van 500 loten zouden gaan halen. En toen kwamen de Mini’s met de opbrengsten… en die was geweldig…. zodat we moesten bijbestellen. Uiteindelijk hebben we 700 loten afgenomen. De laatste paar loten zijn nu in handen van Han Zwoferink dus mocht je nog loten wensen dan kun je je bij Han melden. Maar op=op en wacht niet te lang.

Op 28 november zal de landelijke trekking zijn. Met een hoofdprijs van € 100.000,00! Of een auto… ook niet slecht. 1 op de 10 loten valt in de prijzen!

Alle loten verkoper en kopers natuurlijk hartelijk bedankt!

Tijdens het jaarlijkse Anton Huesken zaaltoernooi op 28 december zullen de bijbehorende prijzen worden uitgereikt maar zoals het er nu naar uit ziet kan ieder team dat loten heeft verkocht een lekkere taart tegemoet zien tijdens het toernooi. Tevens krijgt iedereen die 25 loten of meer heeft verkocht een mooie medaille van de grote Club actie. Daarnaast belonen wij namens de TC jeugd alle verkopers met een leuk presentje. Iets om jullie warm te houden tijdens de koude winterdagen!

Onze top-3 loten verkopers zijn:
1. Nino van Ooijen – 164 loten (inclusief 1x Superlot a 50 loten)
2. Sem Oosthoek – 100 loten
3. Fedde Bal – 82 loten

Dat de Top-3 al bijna de helft van de loten kan verkopen zegt ook iets over de mogelijkheden… Als we komend jaar nu allemaal een paar loten verkopen kunnen we zo naar de 1000 loten heen. Doe het voor de Club! Met elkaar Voor elkaar!

Nogmaals dank namens de TC Jeugd.