JO12 sluit het jaar mooi af

Gepubliceerd op: vrijdag 29 december 2023
Winst bij het Anton Huesken zaaltoernooi!

Vandaag was daar het jaarlijkse Anton Huesken zaalvoetbal toernooi weer. Elk jaar een mooie afsluiter. 3 potjes in de zaal. Klein veld en maar met zijn 5en tussen de lijnen. Vooraf alle koppies vrolijk maar toch ook wel lichtelijk gespannen! De eerste wedstrijd werd vrij simpel gewonnen met 3-0 maar de 2e bleef lang spannend maar trokken we ook winnend over de streep. 2-1. En dan gaan we rekenen. Zijn we al kampioen? Nee licht eraan wat onze laatste tegenstander straks doet en of onze heldin Elena fit blijft want zo’n harde vloer is niet goed voor je huid. Ze hield vol en onze laatste tegenstander maakte het ons niet makkelijk maar aan het eind stond daar toch mooi 3-2 op het bord. Ongeslagen dus. Een beker, taart en wat drinken, een mooie afsluiter van 2023.

Op naar 2024 team! Nog een half jaartje en dan naar het grote veld. Alle vertrouwen in!!