Jeugdafsluiting 2024

Gepubliceerd op: zondag 26 mei 2024
Ondanks het weer een geslaagde jeugdafsluiting!

Het weer heb je niet in de hand en hoewel de voorspelling ook niet geweldig was, werd toch besloten om de jeugdafsluiting door te laten gaan. Het regende inderdaad een beetje, maar na afloop douchen en droge kleren aan, dus geen probleem. En onder de overkapping is er ruimte genoeg voor iedereen. Zoals ook bij de voorgaande edities eerst weer de wedstrijden van de spelers tegen de ouders. Met name bij de jongste jeugd spat het plezier er aan beide kanten vanaf. En ook mooi dat een aantal moeders last minute nog besluiten om toch mee te doen… je wilt natuurlijk niet achterblijven he.

Vijf veldjes waren er uitgezet zodat iedereen zijn wedstrijdjes kon spelen. Tegen 20.00 was het voetballen klaar en zat iedereen weer droog. De TC jeugd had weer gezorgd voor een hapje en een drankje. Alle spelers/leiders/trainers werden bedankt voor het afgelopen seizoen en kregen een leuke exclusieve Sportclub zonnebril.

Afscheid werd er ook genomen van Berto en Erwin, die er respectievelijk 10 en 15 jaar TC op hebben zitten. Onderstaand een foto-impressie van de jeugdafsluiting.

Al met al weer een geslaagde afsluiting. Voor een aantal jeugdteams staan er nog een paar toernooien op het programma de komende weken. Dan met vakantie en zien we elkaar eind augustus graag weer terug!

TC Jeugd