JO10 ook veel te sterk voor DES

Gepubliceerd op: maandag 14 september 2020
Tweede ruime overwinning op rij!

Zaterdag 12 sept de uitwedstrijd bij DES te Nijverdal. We verzamelen om 08.15 bij het poortje. Waarnaar iedereen gezin in eigen auto (corona) richting Nijverdal vertrekt. Daar aangekomen een iets andere voorbereiding dan normaal omdat we ons buiten om moeten kleden en moeten voorbereiden op de wedstrijd (corona).

Op het veld aangekomen beginnen de jongens fanatiek aan de warming-up en schieten lekker Stijn in. Klokslag 09.00 begint de spelbegeleider de wedstrijd van 4x 12.5 min.

De spelers beginnen goed georganiseerd met het spel en de eerste goal valt ook al vroeg in de wedstrijd.Het goede spel van Wouter Preuter van vorige week werd bekroond met een basisplaats. Deze heeft hij goed verzilverd met zijn eerste 3 doelpunten voor Sc Rijssen.

Verder was Robin goed opdreef en scoorde 6 keer. Nino maakte er 3 Finn 2 Levi 1. Dit is bij elkaar opgeteld een mooi aantal van 15 doelpunten.

Wel kreeg sportclub 4 doelpunten tegen 1 super mooi afstand schot en een miscommunicatie tussen een speler en de keeper waardoor een eigen doelpunt werd gemaakt.

Maar al met al was het een goed verzorgde pot voetbal met veel combinaties. En het mooie is dat het hele team elkaar iets gunt waardoor het spel elke week beter word. En het publiek goed vermaakt word.

Volgende week een thuiswedstrijd tegen Hulzenseboys, aanvang 09.30 uur.