Monsterscore voor Sportclub JO10-1

Gepubliceerd op: zondag 27 september 2020
Opnieuw wint Sportclub JO10-1 ruim!

Vroeg uit de veren deze zaterdagmorgen voor de boys. We moeten al om 08.45 voetballen bij Hulsenseboys dus 08.00 verzamelen.

Maar is het niet te vroeg kun je je afvragen gezien het voetbal van het eerste kwart van de wedstrijd. Hier liep het spel nog niet zo als we van de jongens gewend zijn. Door iedereen even wakker te maken in de kleine pauze tussen het eerste en het tweede kwart werd het voetbal al een stuk beter.

Sportclub kon van af het tweede kwart ook echt de wedstrijd naar hun hand zetten. Met vele goeie acties individueel maar ook echt in samen spel. Iedereen gunt elkaar tot het eind van de wedstrijd de bal of een doelpunt.

Ook vanuit de corners die Nino perfect neemt waren we vandaag zeer sterk. Onder andere kopgoals van Finn en Levi. Maar zelfs ook een asssist van uit een corner met het hoofd van Finn richting Robin die hem cool afmaakt.

Zoals gezegd liep de doelpuntenmachine op volle toeren. Vooral de laatste 12.5 min vielen er veel goals. Dit mede door het goed onder druk zetten van de tegenstander en het elkaar gunnen van de bal. Dankzij het goed spel van de keeper en achterhoede konden de middenvelders en spit voor een monsterscore zorgen van maar liefs 2-23 in het voordeel van de Sc Rijssen.

Hulsen maakte de tweede goal uit een vrije trap die zeer goed werd gepakt door Stijn maar hem niet ver genoeg weg kon krijgen waardoor hij van kort bij werd ingeschoten.

De doelpunten machine werd vandaag aangevoerd door Robin met 10 doelpunten.
De rest werd verdeeld door:
Finn 6
Nino 4
Levi 3

Op naar volgende week de laatste wedstrijd van de 5. We spelen thuis om 09.30 uur tegen SVVN uit Nijverdal.