Sportclub 3 verliest van GFC 3

Gepubliceerd op: zondag 4 oktober 2020
GFC te sterk voor Sportclub.

De aanloop naar de wedstrijd van vandaag verliep al wat hobbelig... lang leek er geen keeper beschikbaar te zijn en ook het aantal spelers liet te wensen over. Rohald werd gelukkig bereidt gevonden om de handschoen op te pakken en daar werd direct een wedddenschap aan gekoppeld. Maarten-Jan moest namelijk bij de JO15 keepen, dus stonden de beide mannen op scherm, wie houdt de 0? Ook Marcel van O. wilde zijn kunsten wel weer eens op het grote veld laten zien. Sportclub Rijssen 2 voetbalde ook thuis om 12.30 uur, dus daar werden Sander, Jelmer en Kamphuis, lichtelijk onder dwang, van het veld geplukt.

Al snel bleek dat GFC Goor 3 de afgelopen jaren een paar goede transfers had gemaakt want er werd wel iets beter gevoetbald dan een aantal jaren geleden. Het is te danken aan Rohald, met een aantal geweldige reddingen, dat de eerste helft de 0 op “het bord” bleef staan.

In de tweede helft werden echter het teveel aan overgewicht (lees: gebrek aan conditie) onze toppers fataal. Ondanks sterk optreden van vlaggen Mirand, gaf de scheidsrechter geen gehoor aan een buitenspel situatie. Mirand besluit om in de leer te gaan bij Kamphuis! Met “dank” aan de Almelose scheidsrechter Horstman weet GFC deze wedstrijd te eindigen met een 0-4 overwinning!